.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاداش200میلیونی مدیران‌بنیاد مستضعفان!
بر اساس بازرسی‌های صورت گرفته از بانک سینا از سوی حسابرس آن، مواردی از رعایت نکردن قوانین بانک مرکزی مشاهده شد و با این وجود مدیران بنیاد مستضعفان در این بانک 200 میلیون پاداش دریافت می‌کنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، در مجمع عمومی این بانک در هفته‌های اخیر پرداخت پاداش به مدیران منتخب بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی (از مجموعه‌های وابسته به بنیاد مستضعفان)، شرکت گسترش الکترونیک سینا (وابسته به بنیاد) و شرکت مادر تخصصی مالی و سرمایه گذاری سینا (وابسته به بنیاد) به مبلغ 2000 میلیون ریال مورد تصویب قرار گرفت.

بر اساس گزارش قرائت شده در این جلسه براساس بازرسی‌های صورت گرفته در این بانک، تخلفاتی از مقررات بانکی و رعایت نکردن قوانین بانک مرکزی صورت گرفته است.

با وجود تحقق نیافتن مبلغ 59893 میلیون ریال از سود بانک در خصوص سود فروش دو باب ساختمان، این سود در تهیه و تنظیم صورت‌های مالی بانک مورد استفاده قرار گرفته است.

همچنین بر طبق بند دیگری از گزارش حسابرس، مفاد مختلفی از مواد دستورالعمل سرمایه گذاری موسسات اعتباری و سقف تسهیلات از سوی هیات مدیره بانک رعایت نشده است.

در این گزارش تاکید شده که مفاد ماده 142 قانون تجارت درخصوص فروش اموال تملیکی مربوط به تسهیلات اعطایی معوق، منجر به نتیجه نشده است.

بانک سینا به دلیل عدم ارائه اسناد مثبته مبنی بر هزینه‌کرد ارزهای دولتی دریافتی مبلغ 428958 میلیون ریال (حدود 43 میلیارد تومان) از سوی بانک مرکزی جریمه شده و این پول به عنوان مابه التفاوت نرخ ارز از حساب بانک ضبط شده بود که این موضوع نیز به عنوان یکی از بندهای حسابرسی مالی بانک بنیاد مستضعفان مورد اشاره قرار گفته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 مرداد 1391
این مدیران کرور کرور پاداش می گیرند ولی در قائمشهر کارگران نساجی ماههاست که حقوق ناچیز شان را دریافت نکردند .وای بحالتون مسئولین!هم در این دنیا عقوبت امور را خواهید دید هم در اون دنیا .منتظر باشید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.